Cerinte:
- Limba Germana nivel avansat - obligatoriu
- Experienta in Customer Care/Vanzari reprezinta un plus;
- Studii medii/superioare;
- Spirit de echipa;
- Bune abilitati de comunicare oral, scris;
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
- Contacteaza telefonic clienţii care işi declara intenţia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu clientul nostru, prin promovarea proactiva şi reactiva la telefon a serviciilor oferite de companie;
- Ofera informaţii de inalta calitate clienţilor care apeleaza serviciul de vanzari şi relaţii cu clienţii;
implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, pastrand un ton amabil şi profesionist pe toata durata apelului.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Bonusuri de performanta;
- Comisioane;
- Bonuri de masa;
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-un mediu profesionist, in cadrul unei companii de top.
Contacteaza | |
0743.108.890 |
|
Bucuresti |