Personalul de intretinere este invitat in mod repetat sa produca mai multe rezultate cu resursele existente, asigurând in acelasi timp ca fiecare activitate este documentata corespunzator pentru scopuri financiare, de reglementare si de urmarire interna, deoarece facilitatile vizeaza o mai buna intelegere a progresului, eficientei si utilizarii fortei de munca. Organizatiile care se ocupa de industrie privesc la datele din timp real colectate de la magazin pentru a lua decizii de alocare a resurselor in timp util si pentru a comunica eficient cu clientii. Procesele de hârtie si introducerea manuala a informatiilor redundante, efectuate ore dupa finalizarea lucrarilor, nu sunt doar practici ineficiente, ci pot tine centrul dvs. de service inapoi de la luarea deciziilor de afaceri bune si va doare linia de jos. Cum pot centrele de servicii sa obtina cele mai multe de la personal, in timp ce pozitioneaza in acelasi timp afacerea pentru succes?
Contacteaza | |
0733.388.820 |
|
www.danistirandmanu.ro |
|
Timisoara, judetul Timis |