Creare cont
 
 
Anuntul Online

 

 

  Glutamina pudra 500 grame

a
Adaugat de contact@krilloil.ro (08:07 ; 04 Nov, 3 vizite)
 

L-Glutamina pudra micronizata 500 grame L-Glutamina beneficii - Imbunatateste cresterea masei musculare - Reduce durerile musculare - Imbunatateste recuperarea din timpul si dupa exercitiile de anduranta. - Imbunatateste sindromul colonului iritabil - Ajuta la vindecarea ulcerului si intestinului permeabil - Scade pofta de zahar si alcool - Contribuie la detoxifierea organismului - Susține performanța fizică - Arde grăsimile și accelerează metabolismul - Luptă împotriva diabetului - Protejează creierul - Mentine nivelul de acid uric, previne Guta Ce este Glutamina pudra? Este aminoacidul care se gaseste in organism in cantitatea cea mai mare. Cel mai mult se gaseste in muschii scheletici un procent de 60% de L-Glutamina, iar peste 20% se gaseste in aminoacizii circulanti. Beneficii Glutamina pudra Joaca un rol important in metabolismul proteinelor, reduce durerile musculare si ajuta la cresterea masei musculare. S-a demonstrat ca nivelul din organism scade aproximativ cu 50 % in timpul antrenamentului sau exercitiilor fizice, iar refacerea poate dura pana la 6 zile. In acest timp masa musculara poate scadea, de aceea este indicata suplimentarea cu glutamina, ea ajuta la recuperarea mai rapida a muschilor. Imbunatateste sistemul imunitar, asigura asimilarea elementelor nutritive si regleaza sinteza proteinelor. De asemenea, sporeste nivelul hormonului de crestere, care este un hormon esential implicat in sintetizarea masei musculare. Alte beneficii ale glutaminei sunt: - imbunatateste sanatatea gastro-intestinala, deoarece este un nutrient esential pentru intestine si datorita proprietatilor de recuperare si refacere rapida; - este buna pentru memorie, concentrare, focalizare si reprezinta un neurotransmitator important pentru creier; - trateaza ulcerul si sindromul intestinului permeabil, si opreste deteriorarea in continuare; - amelioreaza sindromul colonului iritabil (IBS), numit si colon spastic, precum si diareea, prin echilibrarea productiei de mucus; - creste rezistenta in timpul antrenamentelor sau exercitiilor fizice; - imbunatateste metabolismul muscular; - are proprietati antioxidante; - mentine un nivel normal de zahar in sange si este bun pentru diabet. Glutamina este un aminoacid utilizat ca: • Un bloc de construcție pentru proteinele corporale • Combustibil pentru celulele pe liniile intestinului • Combustibil pentru celulele imune, cum ar fi macrofagele • Menținerea echilibrului azotului • Prevenirea arderii altor aminoacizi pentru energie Este, de asemenea, cel mai abundent aminoacid din organism, sugerând că este foarte important. Forma naturală și forma pe care corpul o utilizează este L-glutamina. Este un aminoacid esențial, dar este considerat a fi esențial condiționat. De obicei, glutamina este produsă în cantități suficiente în organism. Cu toate acestea, în unele cazuri de stres, inflamație și leziuni, unele funcții corporale utilizează atât de mult glutamină încât devine necesar să se obțină din dietă sau suplimente nutritive sub forma de pudra sau capsule. Muschiul scheletic reprezintă 70% din producția din organism. Principalele organe care o utilizează sunt mușchii scheletici, rinichii, ficatul și intestinul subțire. Este un aminoacid critic pentru sistemul imunitar și pentru menținerea nivelului de azot în organismul dumneavoastră. Mai mult decât atât, reprezintă până la 60% din aminoacizii liberi din oase, făcându-l un bun supliment pentru culturistii și entuziaștii din sala de sport. L-glutamina benefica incaz de guta 1) Este un combustibil pentru creșterea celulelor intestinale și funcțiile digestive Este una dintre cele trei surse majore de combustibil (celelalte două fiind glutamat și aspartat) pentru celulele din intestinul subțire. În intestin, este necesară pentru producția celulară și creșterea celulară și pentru a ajuta la absorbția și transportul nutrienților. 2) Imbunătățește fluxul intestinal S-a dovedit a fi de ajutor în îmbunătățirea fluxului intestinal la pacienții care au avut o parte din stomacul lor îndepărtat chirurgical. Suplimentele zilnice de glutamină (3 grame) timp de 12 zile au dus la o îmbunătățire semnificativ mai mare a fluxului intestinului subțire comparativ cu placebo. L-Glutamina benefica pentru sistemul imunitar și sprijină vindecarea 3) Susține sistemul imunitar împotriva infecțiilor A crescut oarecum nivelurile limfocitelor B și T la pacienții cu sindrom de răspuns inflamator sistemic (SIRS, un răspuns inflamator sever și potențial care pune viața în pericol de infecții, traume sau arsuri). Suplimentarea a redus inflamația și a îmbunătățit recuperarea într-un studiu efectuat la 30 de pacienți cu SIRS. La 22 de pacienți supuși unei intervenții chirurgicale colorectale, suplimentele de L-glutamină au crescut limfocitele T, celulele care apără organismul împotriva invaziei bacteriene. Într-un studiu (DB-RCT) de 45 de pacienți care au suferit transplant de măduvă osoasă, cei care au primit supliment alimentar de glutamină au dezvoltat mai puține infecții. 4) Ajuta la vindecarea ranilor Furnizează energie pentru celulele care sunt importante pentru procesele de vindecare a rănilor, cum ar fi macrofagele, limfocitele și țesutul conjunctiv. Când apare o leziune, țesutul și celulele imune din jurul leziunii consumă mai repede glutamina. La șobolani, nivelurile de glutamină au scăzut cu 50% la cinci zile după o leziune. Concentrațiile scăzute stimulează celulele musculare să producă mai mult glutamină pentru vindecarea rănilor și alte procese. 5) Ajută la recuperare dupa interventia chirurgicala Operațiile chirurgicale diminuează nivelul de glutamină din mușchi și reduc sinteza proteinelor musculare. La pacienții post-abdominali, grupul suplimentat cu glutamină a prezentat o scădere mai mică a glutaminei musculare comparativ cu grupul de control. Mai mult, sinteza proteinelor a fost neschimbată în grupul de tratament, în timp ce în grupul de control a scăzut. 6) Mărește azotul în organism atunci când acesta este epuizat Infecțiile, intervențiile chirurgicale, radiațiile și chimioterapia diminuează nivelurile de azot din organism prin distrugerea proteinelor. La pacienții care primesc un transplant de măduvă osoasă, factorii care rețin azotul în organism conduc la mai puține infecții clinice, la ședințe mai scurte de spitalizare și la formarea mai redusă a coloniilor microbiene dăunătoare. Într-un studiu (DB-RCT) din 24 de pacienți cu transplant de măduvă osoasă, suplimentarea cu glutamină a îmbunătățit capacitatea organismului de a reține azotul. A îmbunătățit, de asemenea, retenția azotului la pacienții supuși unei intervenții chirurgicale la stomac. 7) Glutamina previne scăderea nivelurilor de aminoacizi cu catenă ramificată (BCAA) După o leziune sau pierderea musculară indusă de stres, nivelurile de glutamină scade în mușchi. Glucocorticoizii induc pierderea musculara la persoanele sanatoase, ceea ce duce la scaderea nivelului de glutamina. Într-un studiu efectuat pe șapte pacienți sănătoși, tratamentul cu glucocorticoizi a scăzut cantitatea de glutamină în 24 de ore. Nivelurile scăzute determină, de asemenea, scăderea nivelului de aminoacizi cu catenă ramificată. Leucina a scăzut cu 23%, valina cu 27% și izoleucina cu 33%. Oxidarea crescută a leucinei a fost direct legată de scăderea nivelurilor de glutamină. BCAA sunt aminoacizi esențiali, iar deficitele acestor aminoacizi conduc la rate de sinteză a proteinelor compromise. În alte studii, prin menținerea nivelurilor constante în sânge, nivelurile de oxidare a leucinei au scăzut la adulți, sugari și copii cu distrofie musculară Duchenne, precum și la câini. Cu toate acestea, la persoanele sănătoase sau sportivii care consumă suficiente proteine, suplimentarea cu glutamină poate să nu aibă efecte semnificative de conservare a mușchilor. L-glutamina și exercițiile 8) Pentru exerciții prelungite și intense Folosiți L-Glutamina Exercitiul fizic este un stress asupra corpului care reduce functia imunologica in orele care urmeaza exercitiilor fizice. Ca urmare, mulți sportivi de anduranță dezvoltă febra musculara frecvente după un antrenament de lungă durată. Scurte sesiuni de exercitii (sub o ora) nu scad nivelul in sange, ci mai degraba o mareste. Acest lucru se poate datora faptului că glutamatul este transformat în glutamină. Totuși, pentru exerciții prelungite și intense (de exemplu, trei ore), nivelurile de glutamină scad substanțial și rămân scăzute chiar și la 4,5 ore după exercițiu. Acest lucru este posibil deoarece ficatul folosește glutamina pentru a produce glucoză, pentru a produce mai multe proteine ​​și pentru a tampona aciditatea de la nivelurile ridicate de dioxid de carbon. Nivelurile par a fi mai scăzute la atleții care au suferit o perpetuă oboseală. Cu toate acestea, multe studii constată că prevenirea acestei scăderi a nivelurilor de glutamină nu împiedică scăderea post-exercițiului imunitar. O excepție la acest lucru este în exerciții extreme de anduranță, cum ar fi în formarea pentru maraton. Suplimentarea cu 5 grame imediat și două ore după cursele de maraton a redus semnificativ șansele de apariție a febrei musculare în săptămâna următoare. 9) Utilizarea L-glutaminei și construirea mușchilor Este folosită de mulți culturisti pentru a sprijini procesul de construire a mușchilor și a reduce durerea. Cu toate acestea, studiile nu au susținut această utilizare a L-Glutamine. Suplimentarea cu L-Glutamină mărește glutamina în sânge, în timp ce glutamina fără mușchi rămâne neschimbată. Cu toate acestea, consumul simultan de glutamină cu glucoză scade glutamina liberă în interiorul celulelor musculare, deoarece aceasta reduce producția în interiorul corpului. Suplimentarea acută la doze tipice (3-6 grame pe zi) nu afectează în mod semnificativ: Exercitarea performanței Capacitatea de tamponare (reducerea acidității în organism) Funcția de întreținere a funcției imune (cu excepția antrenamentului pentru maraton) Tulburări musculare după exerciții fizice Ameliorarea compoziției corpului sau reducerea masei de grăsime În unele studii, utilizarea de suplimente nutritive care conțin glutamină împreună cu alte suplimente (de exemplu, BCAA și proteine ​​din zer) părea să crească masele musculare și performanța exercițiilor. Cu toate acestea, aceste efecte nu au fost observate pe suplimentul de glutamină pe cont propriu. L-glutamina reduce febra musculara? Suplimentarea cu doze mari de glutamină (0,3 g / kg greutate corporală sau 18 grame pentru o persoană cu 60 kg) a sporit rezistența corpului și reducerea durerii după efort. Aceste efecte au fost mai mari la bărbați decât la femei. Cu toate acestea, într-un alt studiu efectuat la adulți tineri, suplimentarea cu glutamină la o doză de 0,9 g / kg de greutate corporală nu a îmbunătățit în mod semnificativ rezistența sau a reduce durerea musculară cauzată de ghemuirea sau apăsarea scaunului. Glutamina și hormonul de creștere Creșterea hormonului de creștere crește de 4 ori la 90 de minute după ingerarea a 2 grame de L-Glutamină. Cu toate acestea, exercitarea moderată până la intensitate ridicată timp de o oră crește hormonul de creștere cu 20 de ori. Deși acest lucru ar putea fi util pentru populația generală, suplimentarea cu glutamină are un efect mult mai puțin semnificativ asupra nivelurilor hormonului de creștere în rândul persoanelor care exercită intensitate moderată până la intensitate ridicată. Glutamina și recuperarea exercițiilor Adăugarea a 8 grame de L-glutamină la o soluție de glucoză cu 61 grame de glucoză a ajutat mușchiul să-și recupereze rezerva de glicogen mai rapid decât glucoza singură. Cu toate acestea, mecanismul este încă neclar. Glutamina efecte secundare 1) Suplimentarea cu glutamină interferează cu absorbția și transportul altor aminoacizi Adesea, diverși aminoacizi concurează unul cu celălalt pentru transportul în țesuturi sau pentru absorbția în intestin și rinichi. Suplimentele de glutamină pot crește concentrațiile de glutamină până la punctul în care transportul și absorbția altor aminoacizi suferă. 2) Suplimentarea cu glutamină reduce producția internă de glutamină Excesul de suplimente afectează producerea de glutamină a organismului. Acest lucru determină organismul să creeze mai degrabă molecule mai nocive, cum ar fi glutamatul și amoniacul. 3) Suplimentarea cu glutamină afectează detoxificarea amoniacului Suplimentarea afectează capacitatea organismului de a detoxifica moleculele dăunătoare, cum ar fi amoniacul. Acest lucru duce, de asemenea, la scăderea transportului de amoniac prin glutamină între țesuturile. 4) Retragerea de la suplimentele de glutamină determină efecte secundare Suplimentarea pe termen lung a glutaminei reduce producția proprie a organismului. Apoi, atunci când suprimarea glutaminei este încetează, organismul nu este capabil să producă suficient glutamină, ceea ce provoacă o gamă largă de efecte secundare, cum ar fi creșterea nivelului de azot. 5) Alte efecte secundare ale suplimentelor de glutamină Deși aceste efecte ale suplimentelor de glutamină nu au fost pe deplin coroborate, poate exista o legătură între suplimentele de glutamină și aceste efecte secundare. Glutamina contraindicatii Contraindicațiile la suplimentele alimentare există, de obicei, numai atunci când pacientul nu poate lua substanțe nutritive cum ar fi glutamina prin nutriție enterală, adică atunci când substanțele nutritive sunt administrate pacientului printr-un tub de alimentare. Acest lucru se datorează în principal problemelor din intestin care îi împiedică pe pacient să poată lua substanțele nutritive. În aceste cazuri, substanțele nutritive sunt administrate parenteral sau prin vene. Datorită naturii relativ inofensive a suplimentelor naturale, nu există multe studii care să testeze eficacitatea glutaminei cu alte medicamente. Glutamină Dozare 5 grame pe servire pentru multe dintre efectele recuperării musculare observate prin suplimente. Cu toate acestea, multe dintre studiile clinice de mai sus au observat efecte utilizând mai mult de 5 grame pana la 40 de grame pe zi. L-Glutamina Prospect Mod de administrare: cate 1-3 masuri. Cand se administreaza glutamina: Se administreaza inainte/dupa antrenament. Doza zilnica recomandata este de 5-15 g, aproximativ 1-3 lingurite pentru ceai (Masura se gaseste in interior). Nu depasiti doza indicata. Portii: 250 grame = 50 portii, 500 grame = 100 portii, 1 kg = 200 portii. Ce contine o portie de Pure Glutamine? O portie de Pure Glutamine contine: calorii 21 kcal, L-Glutamina Micronizata 5000 mg. Ingrediente: L-Glutamina micronizata. Sursa text

  • Pret 109 RON


Inchidere

Trimite unui prieten

Trimite

  Inchidere

Semnaleaza o problema cu acest anunt


Trimite

Trebuie sa fii logat pentru a adauga comentarii
 

 
 
 
 
 
 
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.