Creare cont
 
 
Anuntul Online

 

 

  Pure Nutrition USA BCAA + Glutamina 500 grame

a
Adaugat de contact@krilloil.ro (08:03 ; 28 Nov, 26 vizite)
 

Beneficii BCAA Blast: - Reduce oboseala, - Creste absorbtia de proteine, - Mentine masa musculara, - Proprietati anti-catabolice si anabolice - Ajuta la mentinerea unui tes-tosteron favorabil - Faciliteaza producerea de hormoni (GH–hormon de crestere, IGF–1 si insulina).- Creste arderea grasimilor- Creste rezistenta la efort si scade oboseala- Reduce catabolismul muscularL-Leucine 2000 mg, L-Isoleucine 1000 mg, L-Valine 1000 mg, L-Glutamina 1000 mg Ce este BCAA Blast? BCAA Blast (blast reprezinta o explozie, o putere concentrata) si sunt suplimente de aminoacizi, cu o catena ramificata, sunt cautati pe scara larga in ziua de azi pentru a creste masa musculara si performanta fizica. Catena ramificata este formata din: valina, isoleucina si leucina. Grupul esential de aminoacizi BCAA reprezinta aproximativ 1/3 din proteinele din tesutul muscular. Aminoacizii cu lant ramificat (BCAA) si sunt foarte importanti daca doriti sa aveti un corp puternic, ei alimenteaza muschii la nivel celular. Beneficii BCAA Blast Numeroase studii au demonstrat ca BCAA poate ajunge la creier prin sange si reduce serotonina (hormonul care provoaca oboseala, anxietate, nervozitatea, etc.), astfel BCAA reduce oboseala. BCAA Blast reduce oboseala, ajuta la protejarea si retinerea altor aminoacizi din muschi in timpul exercitiilor fizice, va ajuta sa va recapatati viteza si faciliteaza absorbtia de proteine a organismului. Deficienta aminoacizilor esentiali are ca urmari pierderea masei musculare. Un factor important al acizilor cu lant ramificat este ca ei sunt metabolizati in muschi, nu in ficat. Aminoacizii se pierd din tesutul muscular in timpul formarii si dezvoltarii corpului, precum si in timpul practicarii sportului. Daca luati suplimente de BCAA inainte si/sau in timpul efectuarii exercitiilor fizice sau a unui concurs, competitie, intrecere, veti creste performanta si veti reduce oboseala. Este foarte recomandat sportivilor. BCAA reprezinta o combinatie de aminoacizi simpli pentru a forma un tesut muscular complex. BCAA stimuleaza productia de insulina, care face ca celulele musculare sa preia zaharul din sange si sa-l foloseasca precum o sursa de energie. Grupul BCAA au proprietati anti-catabolice si anabolice datorita capacitatii de a creste semnificativ sinteza proteinelor, astfel ajuta la mentinerea unui tes-tosteron favorabil pentru raportul de cortizol si faciliteaza producerea de hormoni (GH – hormon de crestere, IGF – 1 si insulina). De asemenea, aminoacizii BCA reduc defalcarea proteinelor si piederea masei musculare. BCAA Blast 2:1:1 Glutamina 250 grame, 500 grame BCAA sunt aminoacizi esentiali pe care culturstii ii folosesc. BCAA ajuta multi sportivi sa mareasca puterea, sa reduca oboseala si sa imbunatateasca pierderea de grasimi. Cu toate acestea, utilizarea excesiva a BCAA poate avea efecte secundare negative, cum ar fi reducerea performantei si cresterea riscului de diabet de tip 2. Citeste mai departe pentru detalii suplimentare despre dozajul corect si ce alte suplimente alimentare de BCAA ce pot face pentru tine Ce sunt aminoacizii BCAA? Exista trei tipuri de BCAA: leucina, izoleucina si valina, care sunt toti aminoacizi esentiali care nu sunt produsi de organism, dar necesari pentru supravietuire. BCAA sunt cea mai mare colectie de aminoacizi din organism, reprezentand pana la 35% din proteinele musculare. In mod normal, BCAA sunt excretati rapid. Intermediarii BCAA pot fi toxici la concentratii ridicate, astfel ca defectele BCAA functionale sunt vitale. Formulele BCAA sunt prezente pe piata inca din 1996, in principal pentru ameliorarea bolilor hepatice, cum ar fi ciroza si hipoalbuminemia. In prezent, BCAA sunt utilizati in principal de culturisti pentru rezistenta cu exercitii fizice, pentru a creste energia si pentru a stimula sinteza proteinelor (in special leucina). Beneficiile BCAA pentru sanatate 1) Suplimentarea BCAA imbunatateste performanta exercitiilor Exercitiile duc la utilizarea aminoacizilor. Nivelurile de BCAA devin rapid epuizate dupa exercitii fizice, demonstrand posibilele efecte benefice ale suplimentelor nutritive de BCAA. Intr-un studiu dublu-orb, controlat randomizat (DB-RCT) de 218 alergatori la maraton, suplimentele BCAA imbunatatesc performanta mentala. Timpii de functionare ai sportivilor mai lenti s-au imbunatatit, dar nu s-au inregistrat imbunatatiri la alergatorii mai rapizi. Intr-un studiu (DB-RCT) de 12 voluntari, suplimentele de aminoacizi BCAA au crescut productia de energie. Cu toate acestea, scaderea oboselii si efortului poate fi cauza cresterii puterii. Intr-un alt DB-RCT de 36 de barbati, suplimentele BCAA si-au sporit forta musculara in comparatie cu alte suplimente, cum ar fi proteinele din zer si suplimentele de carbohidrati. Acest efect ar putea fi cauzat de cresterea cortizolului, asa cum se observa intr-un DB-RCT de 10 voluntari. Cortizolul controleaza raspunsul de lupta sau de zbor, care poate inunda muschii cu glucoza, furnizand cantitati scurte, dar foarte mari de energie. Cu toate acestea, un studiu de 12 sportivi nu a gasit nici o crestere a fortei de mana dupa suplimentarea BCAA. Mai mult, suplimentele excesive de BCAA pot scadea performanta exercitiilor. Un studiu efectuat la sobolan a aratat ca o dieta suplimentata cu 3,57% BCAA a crescut timpul de inot pana la epuizare cu 37%. Cu toate acestea, o dieta mai mare (4,76%) suplimentata cu BCAA a scazut timpul de inot cu 43% comparativ cu placebo. Administrare de BCAA reduce oboseala si mareste rezistenta Intr-un studiu (DB-RCT) de 218 alergatori maraton, suplimentarea cu BCAA a redus oboseala dupa o cursa. Intr-un alt DB-RCT de 7 voluntari, oboseala lor a scazut cu o medie de 17,2%. In mod similar, suplimentele BCAA pot creste rezistenta. Intr-un DB-RCT de 10 alergatori de maraton, alergatorii care au primit suplimente BCAA au fugit timpi mai buni pentru doua zile consecutive la rand, atat in cursele de 5.000 si 10.000 m. Suplimentele BCAA, de asemenea, maresc pragul de lactat (LT) intr-un studiu (DB-RCT) de 8 voluntari. LT masoara capacitatea de anduranta ca orice exercitiu sub limita lactatului LT nu se acumuleaza in muschi. Consumul de oxigen (VO2) este o masura a lui LT, iar studiul a aratat ca masurile generale VO2 au crescut cu 13%, iar VO2 maxim a crescut cu 4,2%. Cu toate acestea, un DB-RCT de 10 voluntari care au suferit un exercitiu aerobic a aratat ca suplimentarea cu BCAA nu a avut niciun efect asupra oboselii. Exista alte studii care au validat aceste rezultate. Mai mult, suplimentarea excesiva a BCAA conduce la cresterea productiei de amoniac, favorizand oboseala. Suplimentarea BCAA poate imbunatati pierderea de grasime Intr-un DB-RCT de 7 voluntari, suplimentele BCAA au sporit pierderea de grasime care este asociata cu imbunatatirea exercitiilor aerobe. Totusi, intr-un DB-RCT de 24 de schiori, suplimentarea cu BCAA a cauzat mai putina pierdere in greutate (spre deosebire de pierderea de grasime) comparativ cu testerii (1,2% fata de 2,1%). Suplimentarea BCAA mareste masa slaba Intr-un DB-RCT de 36 de culturisti, suplimentele BCAA au crescut masa slaba cu o medie de 4 kg, ceea ce a fost mai mult decat alte suplimente de culturism, cum ar fi suplimentele de carbohidrati si proteinele din zer. Suplimentarea BCAA poate reduce durerea Intr-un DB-RCT de 12 voluntari sanatosi de sex feminin, suplimentele BCAA au diminuat durerea musculara cu debut intarziat (DOMS) cu 80%. Sorenatia reduce performanta exercitarii in zilele urmatoare. Cu toate acestea, intr-un DB-RCT de 21 de voluntari mai in varsta, suplimentarea cu BCAA nu a imbunatatit durerea musculara. Suplimentarea BCAA poate reduce afectarea muschilor Suplimentarea cu BCAAs scade degradarea proteinelor in muschi. Studiile suplimentare au aratat ca suplimentarea cu un metabolit al leucinei (HMB) a dus la scaderea nivelului de enzime care indica leziuni musculare. Suplimentarea BCAA poate creste performanta memoriei pe termen scurt dupa exercitiu Un DB-RCT de 12 voluntari a aratat ca, dupa sportivi, sportivii fara suplimente BCAA au redus memoria pe termen scurt. Performanta memoriei in voluntarii suplimentati cu BCAA nu a scazut. Suplimentarea BCAA poate reduce timpul de reactie Intr-un DB-RCT de 10 jucatori de fotbal, cei care au primit suplimente BCAA au prezentat o scadere de pana la 10% in timpul de reactie, comparativ cu martorii. Suplimentarea BCAA poate reduce efortul perceput Intr-un DB-RCT de 7 biciclisti, suplimentarea cu BCAA a redus efortul perceput de sportivi cu pana la 7%. Cu toate acestea, chiar daca efortul lor a fost mai mic, performanta lor de exercitare nu sa schimbat. Suplimentarea BCAA reduce durerea perceputa Norepinefrina este eliberata in creier pentru a gestiona durerea. Suplimentarea cu BCAA la sobolani a crescut norepinefrina, reducand astfel durerea. Suplimentarea BCAA imbunatateste respiratia Suplimentarea cu BCAA a redus nivelurile de CO2 ale sangelui cu 9%, ceea ce creste in mod normal cu exercitiile fizice. De asemenea, a crescut consumul mediu de oxigen (cu 19%) si ventilatia minima (cu 22%), care masoara volumul de gaz inhalat de plamani pe minut. In cele din urma, suplimentele BCAA maresc raspunsul ventilator, care permite corpului sa proceseze si sa primeasca oxigen la rate mai mari. Suplimentarea BCAA nu afecteaza frecventa cardiaca Desi unii utilizatori BCAA mentioneaza acest lucru ca o problema tipica inainte de inceperea suplimentelor, dovezile stiintifice arata ca BCAAs nu afecteaza ritmul cardiac de la sine. Intr-un studiu efectuat la 12 barbati care au luat suplimente de BCAA si carbohidrati, suplimentele nu au crescut rata cardiaca. Alte studii au aratat ca ritmul cardiac nu sa schimbat sau ca a scazut chiar. Frecventa cardiaca crescuta vazuta de unii utilizatori poate fi cauzata de alte componente ale suplimentelor, cum ar fi cofeina. 2) Suplimentarea BCAA poate imbunatati sanatatea ficatului Intr-un DB-RCT, suplimentele BCAA nu numai ca au sporit starea nutritionala, ci si au imbunatatit somnul si au redus oboseala la pacientii cu ciroza hepatica. Mai mult, intr-un DB-RCT de 16 controale, 20 de pacienti cu hepatita cronica si 100 de pacienti cu ciroza, suplimentarea cu BCAA a crescut foarte mult albumina din sange, ceea ce duce la scaderi ale ambelor boli hepatice. Rata de supravietuire a ficatului, fara nici un eveniment negativ, a fost de aproximativ 63,6% cu suplimentarea BCAA. 3) Suplimentarea BCAA poate ajuta rinichii Suplimentarea cu BCAA reduce sansele de insuficienta renala cu pana la 40%. Ea creste nivelurile de aminoacizi, dar nu si aportul de proteine, care scade afectarea renala. Suplimentarea cu BCAA a imbunatatit, de asemenea, pofta de mancare si alimentatia la pacientii cu dializa. 4) Suplimentarea BCAA poate minimiza esecul cardiac In studiile la sobolani, suplimentele BCAA au imbunatatit rezultatele dupa insuficienta cardiaca indusa si casexie cardiaca (scadere grava in greutate), imbunatatind functii precum: Scaderea frecventei cardiace Cresterea functiei cardiace Timp crescut de supravietuire Scadere in greutate Cresterea functiei mitocondriale La om, deficientele de defalcare a BCAA sunt legate de riscul crescut al bolilor cardiace. 5) BCAA poate creste energia In timpul starilor de niveluri crescute de aminoacizi, aminoacizii vor concura cu glucoza pentru a furniza energie, devenind astfel o sursa secundara de energie. Intr-un studiu, persoanele cu niveluri ridicate de aminoacizi au necesitat 36% mai putin glucoza. La sobolani, izoleucina (BCAA) a scazut utilizarea glucozei cu 20% in sange si 71% in muschi. Isoleucina si valina pot fi, de asemenea, transformate in glucoza pentru energia. Un gram de BCAA este de aproximativ 4 calorii. 6) BCAA pot imbunatati rezistenta la insulina si diabetul zaharat Rezistenta la insulina creste nivelul de zahar din sange. Intr-un DB-RCT de 27 de pacienti care sufereau fie de rezistenta la insulina, fie de hepatita C, suplimentele BCAA au imbunatatit rezistenta la insulina musculara la 10 pacienti (dar au ramas neschimbate in rest). Mai mult decat atat, nivelurile BCAA pot fi utilizate pentru a prezice rezistenta la insulina. Intr-un studiu de pierdere in greutate de 500 de participanti, rezistenta la insulina a fost corelata cu cresterea nivelului BCAA. Rezistenta la insulina este cea mai frecventa cauza a diabetului de tip 2. Intr-un studiu pe termen lung de 2422 de subiecti, dupa 12 ani, 201 de pacienti cu rezistenta la insulina au dezvoltat diabet de tip 2 si au prezentat niveluri mai ridicate de BCAA. De asemenea, nivelurile de leucina din urina au fost semnificativ mai mari la 55 de pacienti cu diabet zaharat de tip 2. Suplimentarea cu BCAA creste riscul de diabet de tip 2. Intr-un studiu de 15 ani de 155 de femei de varsta mijlocie, cresterea aportului de BCAA cu pana la 20% a crescut riscurile de diabet de tip 2 cu 7%. 7) Suplimentarea BCAA poate imbunatati somnul Unii pacienti cu probleme renale dezvolta tulburari de somn, cum ar fi apneea de somn, care poate reduce calitatea somnului si timpul. Intr-un studiu efectuat pe 7 pacienti, administrarea suplimentelor BCAA pe timp de noapte a dus la somnul rapid de miscare a ochilor (REM) si la scaderea concentratiilor de CO2 la capat, care sunt importante pentru visul si functia respiratorie in timpul somnului. BCAA Doze recomandate Nu exista inca date suficiente pentru dozarea corecta a BCAA. Cu toate acestea, un studiu (DB-RCT) a constatat ca 0,087 g / kg la un raport de 2: 1 (leucina:: isoleucina: valina) 1 factori de performanta imbunatatite, cum ar fi rezistenta si scadere a durerii. Leucina, unul dintre BCAA, este sigur pentru utilizarea pana la o doza de 35 grame pe zi la barbatii adulti. Este recomandat sa luati suplimente BCAA inainte si dupa exercitii pentru a reduce leziunile musculare. Este important sa retineti ca dozarea excesiva poate avea efectul opus si poate inrautati performanta. Intr-un studiu la sobolani, suplimentele excesive de BCAA au sporit oboseala. Desi exista date clinice privind dozele toxice pe studii de sobolan, nu sunt disponibile date la om. Forme de suplimente BCAA pot fi completate ca: Praf, pulbere, pudra Lichid Capsule Tablete Amestecuri Formele de pulbere sau lichid tind sa aiba un gust mai rau, dar sunt cele mai populare. Acest lucru se datoreaza faptului ca trebuie sa luati o multime de capsule sau tablete pentru a obtine cantitatea recomandata si dureaza mai mult pentru digerare. De asemenea, alimentele bogate in continut de proteine, cum ar fi puiul, curcanul, carnea de vita, carnea de porc, laptele si branza, vor avea un continut ridicat de BCAA. Aminoacizi BCAA efecte secundare 1) Suplimentarea BCAA poate duce la hiperamonemie Suplimentarea cu BCAA mareste concentratiile de amoniac din sange (hiperamonemie), ceea ce poate duce la o varietate de afectiuni ale creierului, cum ar fi sindromul Reye si deficientele enzimelor din ciclul ureei. In plus, hiperamonia duce la oboseala crescuta. 2) Suplimentarea BCAA scade absorbtia altor aminoacizi Aminoacizii aromatici (fenilalanina, tirozina si triptofan) concureaza cu BCAA in absorbtia lor in creier. Fenilalanina si tirozina maresc dopamina. Prin urmare, suplimentele BCAA pot reduce dopamina. Contraindicatii suplimente aminoacizi BCAA Persoanele cu diferite boli nu ar trebui sa ia suplimente BCAA. Pacientii cu boala McArdle si absorbtia BCAA se degradeaza la rate mult mai mari. Cand au luat suplimente BCAA, ritmul cardiac a crescut si performanta exercitata a scazut . Maple Syrup Boala de urina este cauzata de deficiente in molecula responsabila de distrugerea BCAA (a-cetoacid dehidrogenaza cu catena ramificata). Acesti indivizi vor avea nivele neobisnuit de mari de BCAA, iar suplimentele ar putea agrava simptomele lor. Suplimentele BCAA ar trebui sa fie luate cu precautie de catre diabetici Desi nu a fost complet validata, suplimentarea cu BCAA sa dovedit a conserva concentratiile de glucoza din sange si glicogen. Diabetul trebuie sa fie precaut sa ia suplimente de BCAA, in special in timpul exercitiilor fizice, cand nivelul glucozei trebuie sa scada, deoarece suplimentele BCAA contribuie la conservarea nivelurilor de glucoza. Prospect BCAA Blast BCAA administrare Instructiuni de utilizare: Luati 1 cupa (6,5 grame) dizolvata in 250-400 ml de apa. Pentru rezultate optime, luati o doza inainte si dupa exercitii, dimineata si intre mese Ce contine o portie de BCAA Blast? O portie de BCAA Blast contine: vitamina B6 ( sub forma de clorhidrat de piridoxina) 2,5 mg 125%, potasiu (sub forma de citrat de potasiu) 40 mg 1%, L-Leucine 2000 mg, L-Isoleucine 1000 mg, L-Valine 1000 mg, L-Glutamina 1000 mg. O portie are 21 kcal. Ingrediente: maltodextrine, acid citric, acid malic, sucraloza, arome naturale si artificiale, siliciu, acesulfam, potasiu. Sursa text

  • Pret 164 RON


Inchidere

Trimite unui prieten

Trimite

  Inchidere

Semnaleaza o problema cu acest anunt


Trimite

Trebuie sa fii logat pentru a adauga comentarii
 

 
 
 
 
 
 
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.